Monday, March 4, 2013

Rock OOO!

Yeahaaaaa!

Akhirnya berjaya jugak pi tengok wayang.

Tengok cerita Rock OOO!

Mulanya memang x plan nak g.. tapi di sebabkan Bib dalam usaha nak memujuk hati aku yang gundah gulana,maka dia mencadangkan kitorang g tengok wayang. Dan haruslah aku terus tak jadi nak gundah gulana kan. Bab-bab tengok wayang memang aku nomborrrr 1!=p



Gempakkkk sehhhh movie ni!

Memang kelakar habis! Tak kering gusi korang kalau tengok.

Que Haidar sebagai Amy Mat Piah dalam cerita ni memang marvellous!

Khir Rahman sebagai Jijo pun mantoppp!

Tapi aku paling suka watak Zul Kapan oleh Soffi Jikan. Memang terbaik! Aku lately macam tetiba suka pulak ngan Soffi Jikan ni. Semua watak bagi kat dia semua menjadiiii!

Overall movie ni memang meletup-letup la! Tak rugi sape yang g tengok kat wayang. Memang puas hati.

Aku paling suka ada 1 scene diorang Rimba Bara berendam dalam tasik kat Taman Tasik Taiping.

Bagi aku memang lawa shot tu.

Terbaik ah!

Jgn lupa pi tengok ehh!

Hidup RIMBA BARA!!!

10 comments:

  1. ok patut tunguu saje di astro first..hahha!!kim salam la nk tgk kat wayang dgn tentera cilik aku tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakkaaa....astro first pun boleh.dapat pulak TV flat screen yang berpuluh-puluh inci tu kan..serupa tengok wayang jugak dah!=p

      Delete
  2. masih belum sempat nk ke panggung. tapi mmg tak sbr nk tgk ... Promosi Sheshido Black Mask

    ReplyDelete
  3. dok plan nk p tgk jugak ni..syiok tgk sytle que kan :)
    ommei anggat.. hihi

    ReplyDelete
  4. tak rasa la nk tgk filem ni xtau knp..haha

    ReplyDelete
  5. rindu nak balik taiping bila tgk movie nie.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhee..mostly shoot kat perak kan citer ni.=)

      Delete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...