Thursday, January 5, 2012

Bunga Rose Yang Boleh Berkata-Kata

ada ke bunga yg boleh berkata-kata?ala,kalo dlm cite kartun ada la kan.siap boleh menari sume bagai.tapi bunga rose yg boleh berkata-kata ni maksudnye SPEAKING ROSES.aku terbaca artikel pasal Speaking Roses ni kat Kosmo semalam.very the cute!

tu ha yg speaking nye..diorang print ucapan kat kelopak bunga mawar.bukan bunga rose plastik tapi bunge rose betul nye.tak ke menarik benda tu.dan aku sangat tertanya2 cmne diorang boleh print atas kelopak bunga tu.
dan aku ni kan kuat berangan...time baca paper kosmo ni semalam,cepat-cepat aku fikir...kan best kalo ada tetiba yg nak bagi bunga rose ni kat aku.for sure aku akan simpan sampai la layu bunga ni.tak akan buang-buang.sentimental value kot.

tapi kalo buat souvenir waktu wedding pun ok kan?sangat lain dari yg lain.tapi kalo nk bagi ni sebagai wedding,harus la budget wedding aku kene berpuluh-puluh-puluh ribu.kalo setakat budget ciput je,x de makne nye nak berangan lebih-lebih.abaikan sahaja.bagi je la bunga telur.pastu tulis je pakai tangan kat atas telur tu.cukup.save budget.

kalo ade sesape yg berminat nak tahu ngan lebih lanjut,korang pi check Speaking Roses. diorang pun ada offer untuk sesape yg berminat nak bukak francais.ok what bukak francais ni.sangat lain dr yg lain,dan x banyak saingan lagi.aku pun memang minat nak bukak bisnes..tapi modal?korang bagi aku,boleh????

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...