Thursday, January 19, 2012

Gemersik Kalbu

oh..lepas habis demam drama Tentang Dhia..aku ingat kengkonon x nak dh follow mane2 drama Melayu.especially yg untuk slot Akasia petang2 tu.for the first few episodes (2 episod awal je punnn),aku cam pantang kan diri gak untuk tgk..tapi last2,terjebak jugak.pasalnye drama terbaru kat tv3 tu adaptasi dari novel Gemersik Kalbu oleh Anis Ayuni.aku dah baca novel ni.dan memang sangat2 best ceritanya.

so layan punye layan drama..alih2 terbest la pulak!tambah2 Aqasha bawak watak Suffian dlm cite tu.aduh..cair jiwa aku kot!..boleh demam jatuh chenta camni!=)




mcm watak Suffian ni ala2 nakal2 gitewww nak tackle Raihana.ala...comeyyyyy la.memang serius tergoda.aku mcm budget senyum sorang2 je kannnn tengok drama ni.memang x boleh blah.haha..fefeeling sensorang.

korang try r g tengok cite ni.still leh catch up lagi.so far aku rase demam nye dah melanda kot kat malaysia.same cam Tentang Dhia.tapi tu la,kalo cite adaptasi dr novel,mcm dah dpt agak la jalan cite nye.x de thrill gitewww..

tengok la...tengok la tau!

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...