Monday, July 25, 2011

Wedding Jiran Sebelah Rumah

Salam semua..
pepagi isnin ni,,,bukan nye nak trus wat keje opiss...
tapi terus je nak update blog kan...pasalnye dah sah2 weekends langsung tak nyentuh laptop ape bagai..
so pagi2 isnin..menggelabah la nak check ape sume kan..(boleh terima ke alasan ni??hehe)..

well,,,hari sabtu lepas,,aku attand wedding jiran sebelah rumah a.k.a kawan baik sejak kecil iaitu Aznizam atau lebih di kenali ngan nama Ad...
Wedding nye buat kat Dewan Majlis Daerah Bentong..
aku macam biasa,,,wajib sampai lambat pasal aku kan pekerja contoh...
pagi Sabtu kene g kerja..
pastu taat masuk meeting..after meeting baru gerak balik Bentong..
tu pun dah risau pasal takut lambat bebenar...
ye la..dah la siap kene stop jap kat R&R Genting Sempah..
menyalin baju pakai baju kurung..
memula ingat malas nak salin,.,tapi fikir...ape pulak org kate nampak aku pakai baju nak g jenjalan ke majlis kawin..
kalo wedding kat bandar..leh la habot kan aje..
tapi ni buat kat kampung dan semua org pun mengenali di antara satu sama lain..
so tak mo buat malu,,,salin je la pakai baju kurung...

tapi time aku sampai tu...ngam2 je la..
tak terlalu lewat...
alhamdulillah..sampai time2 gitu,,,dapat ramah mesra ngan pengantin dan tangkap gambor...
mudah skit pasal org dah kurang...

btw...congratulations to my dearest friend and wife..
tak sangka dulu kekecik g tadika sesame dan all the way sampai sekolah menengah kita sekolah sesama...
dan skang ko puun dah berkahwin..
i'm so happy to both of u...
doakan aku pulak ek..
hehe...

dari kiri...Wana,pengantin perempuan,pengantin lelaki,Rizal dan Apai

ni pulak aku sesaje tumpang bergambar ngan anak si Nono..jiran belakang rumah aku...



=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...