Monday, July 4, 2011

Hujung Minggu

salam....
aku kalo hari Isnin je...takde keje len..
mesti Monday Blues...
dan selalunye Monday Bluesnye....bukan setakat hari isnin je...
sampai hari Khamis pun tak abis2 lagi...
haha...
nampak sangat pemalas keje aku ni...
isy..jgn begitu Mazwana...tak berkat ape yang kita dapat...

Sabtu dan Ahad aku habiskan masa kat Kampung Janda Baik..
g balik umah maklang..
lagi pun mak ayah aku dari hari isnin dah duk berkampung kat situ...
so aku pun suke je nak balik janda Baik...
sejuk skit suasana...
kalo kat Bentong..mak aiii...panas gile...
berjemban2 peluh kuar....

mood buat kek kukus maseh meninggi..so hari Sabtu..aku pun struggle buat lagi..
dan Alhamdulillah..kali ni MENJADI!!!!..
wah...sangat teruja aku!!!..
bangga jap ngan diri sendiri...
hehe...=)


hari Ahad lak...berkumpul reramai ngan family2 yang len..
tengahari buat masak2 lauk gulai lemak kaki ayam bersama rebung pekasam.gulai lemak labu dan gulai tempoyak ikan patin!!!..best gile!...
dan...aktiviti petang nye pulak..
duk layan blues tepi kolam sambil tengok mereka yang len memancing...
aduhaiii..syok nye!...

mau tak nye..hari ni MOnday Blues!!!...

ha...ni la kolam kami...tu yang duk memancing tu..semua nye  makcik + pakcik +sepupu aku..yang duk baring2 ni..sepupu aku...layan blues lak memasing kan..hehe...

ni lak sepupu aku..name nye Aishah..tapi kitorang panggil ecah...alahai..aku nak snap gambar dia..dia tak mo senyum..memang mahal skit senyuman dia ni..tapi btw..lawa kan gambar ni...padahal tangkap gune tepon je...



.maseh merindui suasana bersantai bersama keluarga...
cepat la weekends semula!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...