Friday, July 8, 2011

Terlelap

yeay,..sudah hari Jumaat..
bertemu kembali kite ngan penghulu segala hari...Alhamdullillah...

emmm....ngantok la!...
pasal malam tadi tidur lambat!
muahaha...demi transformer sanggup tido lambat..
tetapiiiiiiiiiiiiiiiiiii........cerita nye nan hadoooo!...

huwarghhhhh!..
sukar nak bendung tahap kemengantukan ni..
hehe...

aku bukan nye nak cakap cite tu tak best..
cume mcm layu2 je cite2 nye..
mintakkk mahap la sesangat to die hard fan Transformer...
awal2 cite je macam dah di hidangkan ngan Sejarah Amerika..
aku macam ok..layannnn kan je...

tapi macam lebih spoilt..pasal kan untuk Transformer 3 ni..bukan Megan Fox yang jadi heroin...
compare yang heroin baru ni..emmm..lawa memang lawa...
meletup!..tapi heroin baru ni mungkin actress Britain kot..
so gaya cakap dia ada British accent skit..
tetibe macam agak kurang mesra bunyi cakap2 dia kat telinga aku ni...
hehe...pada pandangan aku la...
org len tak tau la...

tak mintak mahapppp sekali lagi ye..
sejujurnye aku banyak kali terlelap dalam movie hall...
emmm...memang la aku tengok midnite show nye..
so kebarangkalian untuk doze off memang ada...
tapi di tambah ngan kelayuan cerita..
maka nye aku banyak kali terlelap!..
mujur suasana gelap..so takde la yang perasannn...hehe..

tapi rerupenye...mereka yang len pun terlelap...
ahli rombongan yang len..
muahaha...
ingatkan aku je...

ok..sekian review kali ni..
tak teruja ngat nak cite pasal excited nak shopping!...

hehe...
=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...