Monday, May 16, 2011

Kongsi

pejam celik..pejam celik..dah masuk minggu baru semula kan..
skang ni dah tengah bulan Mei dah..
cepat betul masa berlalu..
hmmm...

so sementara ada masa terluang hari sabtu yang lepas...
aku bawak parents pergi tengok wayang..
tak rancang pun nak tengok..
pasal nye...dah rancang akan bawak mereka untuk tengok cerita Nur Kasih minggu ni...
tapi alang2 dah lalu depan panggung wayang..
dan memang teringin nak tengok wayang tajuk Kongsi...
so ajak la mereka sekali..

kepada sesape yang tak tau cite Kongsi yang mana..
boleh refresh memory ngan tengok poster filem tersebut kat atas ni...
pelakon utama tak lain tak bukan...Shaheizy Sam..
yang baru2 ni memang Bintang Paling Popular 2010...

bagi aku..filem itu aku akan cakap sedap untuk di tonton..
kalo filem tu boleh wat aku gelak dan logik...
dan bagi aku, filem kongsi ni...
adalah memang boleh buat aku gelak..ala2 lawak2 sengal gitu..
haha..
memang menghiburkan..
dalam FB..a few of my friends yang dah g tengok cakap ...filem ni tak menarik..
banyak yang kurang...tapi bagi aku...kalo filem itu memang di kelaskan sebagai filem komedi..
so it sould be like that la kan..

memang Kongsi filem aksi..tapi dia juga adalah filem komedi...
bab2 teknikal ni..aku memang tak reti sangat..tapi pada pandangan mata kasar aku ni..
semua nye ok aje..
as long as tak membodohkan penonton dan menghiburkan hati..
it should be ok la....

bukan nak bias ke ape...
ada je filem omputeh yang gah je lebih..tapi takde isi..

untuk Kongsi...ada isi nye...
dan bagi yang maseh ragu2 tu..bagi aku..tengok la dulu baru nak komen..

berbaloi je ngan duit tiket yang di beli untuk filem ni..

Give it a try first...
then u decide whether it is ok or not...

but for me...OK AJE!

**lu langsi lu mati...nak tau ape maksud nye..tengok dulu filem ni..baru tau ape maksudnye..hehe....

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...