Thursday, May 26, 2011

Nur Kasih The Movie..Sweet Sangat..=)

akhirnye...
tercapai jugak hasrat aku nak g tengok NUR KASIH THE MOVIE (NKTM)..
alhamdulillah..macam ala2 org ngidam anak sulung lak kan..hehe..

aku tengok NKTM kat GSC MidValley..
show pukul 10 malam..
ha..kali ni..memang ramai rombongan yang aku bawak g tengok..
ahli2 rombongan terdiri drp :
a) Aku
b) zaid
c) Mirul (housemate Zaid)
d) Kak Rina (Kakak Zaid)
e) Anor (adik Zaid)
f) Boyfriend Anor

hmm..kali ni ramai kan..selalu g tengok ngan Zaid je..la ni Zaid angkut satu family dia..
mujur mak ayah dia tak di angkut nye sekali..hehe...

ok..back to the movie..
since aku dah booked ticket..(atas arahan Zaid..cisss..)
so kami melenggang kangkung je la lambat2 skit sampai..
and aku dari umah Bangsar ...trus g collect ticket dan jumpe mereka sume di depan Mc D...

masuk2 je hall..pergh..memang full house..hebat betul penangan NKTM ni kan..
sampai full house jadi nye...
so kami pun memang excited gile la jadinye kan..

dan pendapat peribadi aku..(tak terpengaruh ngan mane2 pihak)..
aku bagi 3.5 star..
memang ok je pun...
pasal ada sesetengah org yang review kate..
this movie disappointed them la..
tapi aku tak rase pun camtu..
bagi aku..filem ni cukup rencah dan memang menceritakan dengan baik susur galur kehidupan Nur Amina dan Adam sehingga ke akhirnye..
satu je ayat yang aku suke bagi untuk filem ni..sweet sangattt!!!!..

memang sweet gile...aduh..cair aku tengok keromantikan Adam terhadap Nur Amina..
boleh tak rase nak kawin skang jugak..(gatallll nye...!)..hehe..
tapi memang sweet r....

dan..part paling aku suke adalah ending nye..
ha..of course la aku tak kan betau ending nye ape..
spoil la mood korang..
kene la g tengok kalo nak tau...

unexpected ending...but i likeeee...=)

so for those yang tak berkesempatan nak g tengok..
baik la korang g tengok..
cite ni eksklusif hanya di pawagam ek..
jgn berangan nak tunggu kuar kat Astro First..
memang tak akan kuar...
nyesalll wooo tak gi!..

i strongly recommended this movie to the people out there!..
baca betul2 ek..STRONGLY!..

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...