Tuesday, April 30, 2013

GA DOMAIN DOTCOM FREE

Klik banner untuk ke GA Penganjur


Assalammualaikum semua.

Rasa mcm dah lama tak aktif join GA.

Dan ini GA pertama yang aku join untuk 2 bulan kebelakangan ni.

Tahu tak kenapa aku tetiba nak join GA ni?

Sebabnye hadiahnya adalah akan dapat domain free.

Aku kan ala-ala sedang menuju nak menjadi seorang usahawan online so domain ni sebenarnya salah satu penyumbang utama dalam nak naikkan imej sebagai seorang usahawan.

Pelanggan akan nampak kesungguhan dan profesionalisme kita di situ.

Sebab tu aku harap sangat-sangat akan berjaya menang hadiah utama ni.


=)

*Sesiapa yang berminat nak tahu dengan lebih lanjut polisi Etiqa Takaful dan bagaimana ia boleh membantu anda dan keluarga,boleh email saya di mazwana84@yahoo.com atau boleh sembang-sembang santai di FB Mazwana Kamarudin atau boleh call /SMS/WhatsApp je di 0122552600 atau nak senang just isikan je online form di bawah.I will get back to u ASAP*

2 comments:

  1. trima ksih sudi join ga ni..smoga bjya :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..jom lihat pemenang di sini http://caeshashi.blogspot.com/2013/04/ga-domain-dotcom-free.html

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...