Wednesday, April 24, 2013

Caca Marba

Mohon maaf sangat-sangat pasal blog aku ni dah jadi mcm caca marba. Macam-macam benda aku letak dlm blog ni. Dah tak rupa blog dah. Dah jadi blog apa pun tak tahu. 

Mohon maaf sangat-sangat kalau ada rasa terganggu ngan all this entri yang lately banyak sangat yang aku post dan cerita pasal takaful. Rasanya semua pun dah dapat agak kan, aku sekarang buat Etiqa Takaful.

So sebab tu memang current post semua pun aku duk promote pasal takaful. It's a good thing then sebab tu aku rasa I have the responsibility to create awareness about this. Cuma ye la,aku guna medium blog aku yang sedia ada.So mohon maaf sangat-sangat.

Memang ramai yang akan skeptikal about takaful. Tapi let them be. Kalau dah tahu apa itu takaful,only then baru talk. Siapa-siapa sekarang nak tahu n nak dengar about takaful boleh contact aku. I'm at your service. End up korang nak sign up or not, it's korang punya choice. Just bagi peluang kepada diri masing-masing untuk mendengar. No harm kan?


So sekali lagi aku mohon sangat-sangat if blog aku ni dah jadi caca marba. Aku akan cuba selang-selikan pos ngan pos-pos biasa.

Thank you semua.

=)

For more details about takaful, boleh email me at mazwana84@yahoo.com atau boleh sembang-sembang santai di Facebook Mazwana Kamarudin atau nak lebih mudah call je 0122552600. Dan satu lagi benda aku baru letak kat blog ni is online form Etiqa Takaful. Just isi je the form,and I will get back to you.=)

2 comments:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...