Sunday, March 11, 2012

Kopi and Craft

Aku ni style nye ala2 suke tau makan2 kat coffee house.Pasalnye aku suke nak makan half boiled egg ngan roti bakar.Macam x boleh buat sendiri kat umah kan...HEhehe..tapi tah memang suke nak makan yg kat kedainye.

So kebetulan kuar ngan Bib,aku pun ngajak la dia g minum2 kat satu kedai baru kat kampung aku.Kampung Janda Baik,Bentong,Pahang.Ha..jgn ingat kampung aku ala2 chokiyaaaaa gitewwww...ada je kedai yg ala2 gah kat sini.

Nama kedai ialah Kopi n Craft.Serius lawa dia nye tempat.Very the strategic.Kat lereng bukit.Lawa.

susana dari meja makan

kat lereng bukit

tenang je duk atas ni sambil makan n minum

kat pintu masuk

ha....sambil makan boleh menderma.ce baca kat menu tu.bagus kan..=)
Bagi aku..ok la makanan kat sini.Aku amik bihun soto Indonesia.Untuk tekak aku ni,best je.Pasal aku kan ala2 suke makanan sup2 ni.Pekat kuahnye.Siap ada cili sambal lagi.Menu x banyak lagi.Tapi ok la.Lite n easy selection.Sesuai untuk bersantai.

So kalo korang cam lalu atau tersesat masuk ke Kampung Janda Baik ni,singgah2 la ke Kopi n Craft ni.Sambil makan,boleh menderma.

Btw,lupe nak cite,kenapa ada nama Craft tu pasal tuan kedai sekalikan ngan menjual barang2 cam tembikar,perhiasan2 dan gambar2.Quite nice la collection nye.

Jangan lupe singgah ye.!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...