Saturday, March 10, 2012

Celebration of Love

Sempena cuti sekolah yg dah bermula hari ni,maka nye memang la menderu-deru jemputan perkahwinan datang ke aku.bunyi mcm banyak je jemputan nye.tapi ada la 2 jemputan.

1) Nur n Esq (KL)
2) Dila n Syafiq (TTDI)
3) Majlis Akikah Ammar Zhafran (Anak Wawa) - Puncak Alam

Dan semuanya yang tersenarai di atas tu adalah berlangsung nye hari ni.Aku pun x tau la mana yg sempat nak g nanti.Aku kan kerja hari ni.So nanti tengok la camne.Tapi semalam dah sampai pun ke rumah Dila di TTDI.Cume x sempat tengok dia di nikahkan je.Hadiah pun dah pas kan kat Asma' yg memang akan pergi tengahari nanti.So x ralat la kalo x sempat ke majlis Dila.

Cume majlis Nur je yg aku tak pasti sempat ke x nak g.Puncak Alam-KL mcm jauh.=(

Semua undangan aku cuba nak penuhi.Tapi tu la..kalo semuanye berdekatan memang boleh di penuhi.X nak hampa kan kawan-kawan.Nanti majlis kahwin aku,x ramai lak yg datang.

So anyway,kita tengok la macam mane nanti.Hopefully semua invitation tu aku dapat penuhi.=)

But btw,CONGRATULATIONS to BOTH OF MY FRIENDS!HAPPY FOR THEM!

Semoga berkekalan ke anak cucu!




No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...