Wednesday, January 15, 2014

Tak Sabar Nak Beli Barang Baby

AAaaaaaaa...Tak sabarnya nak beli barang baby..

Semalam aku ada belikan baju baby untuk isteri kawan yang baru je melahirkan anak dia.Gegirl.So nanti bila ada kesempatan nak pi melawat dia dan baby,takkan nak datang tangan kosong je kan. Tu yang belikan baju baby. Sebagai buah tangan.

Geram tengok!!!

Pastu tengah duk pilih-pilih aku jadi mcm rambang mata dan jadi mcm alaaaa....nak belikan jugak untuk baby aku..

Bila call suami dan mintak pendapat,dia kata awal lagi nak start beli-beli..Huhuhu...

Bila tanya pendapat makcik aku pun sama...dia kata awal sangat lagi..4++ bulan awal sangat lagi ke??

Lagi pun aku tak tahu lagi jantina baby,payah nak memilih baju dan kelengkapan.Mak cik aku cakap la.

Tapi kalau beli yang dua-dua jantina boleh pakai,x pe kan....

Huhuhu...nak jugak kan beli.

Alahaiiii...tak sabarnya nak start beli-beli..

Baby duk sihat-sihat  ye dalam perut mummy..

Nanti mummy beli baju untuk baby.

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...