Tuesday, August 28, 2012

Memori Syawal 1433h

Alhamdulillah..bertemu jugak kita dgn bulan Syawal. Bulan kemenangan untok kita umat islam semua.

Untok Syawal kali ini,famili aku sambut secara bersederhana je. Pasal kami ada event yg nak di tumpukan perhatian. Wedding cousin aku yg akan di nikahkan dgn gadis dari terengganu.

So tengahari raya pertama,kitorang dah gerak ke kelantan untok stay 1 malam. Tengahari raya kedua baru gerak ke kuala berang dan stay di rumah penginapan yg famili pengantin perempuan sediakan.

Tak terasa sangat suasana raya pasal kami jauh di perantauan. Dan akhirnye,alhamdulillah sepupu aku,khirman khafizi atau kitorg memang sejak dari kecik dah panggil dia angah,selamat menikah dgn tuan sapinah. i'm happy for both of them.:)

Then,kitorg gerak semula balik bent0ng the next day untok persiapan majlis belah keluarga kami pulak. Syukur allah swt beri kelancaran majlis sampai ke akhirnya. Mudah-mudahan semua tetamu gembira dan berpuas hati dgn layanan kami.

cuti seminggu untok raya kali ni memang aku penuhi ngan travel je. Siap² majlis kat bent0ng,esok nye aku attend pulak wedding best friend aku kat matrik dulu. Majlisnya di kuantan. c0mel sgt nisa dalam persalinan pengantin.

Aku sedih bila tengok nisa kawin. Bukan sedih ape, sedih bila mengimbau mem0ri² yg telah tercipta sepanjang 10 tahun kami berkawan. We stand by each other. Walaupun after matrix,kitorg terpisah tapi i still can feel her presence beside me.

N0t a single year yg nisa ✘ penah lupa nak kirimkan birthday gifts and cards and also g0od luck cards when exam is just around the corner. i miss u dear!

Anyway,c0ngrats to both of newlyweds!!!!


No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...