Wednesday, May 7, 2014

Testimoni Terbaru Kain Cotton

Alhamdulillah. Lega rasa hati bila ramai kawan² yg support bisnes kain cotton aku. Dan sangat murah hati upload gambar masing² berbaju kurung kain cotton beli dari koleksi WanaOwen's tanpa aku mintak.
Terima kasih banyak² kawan²!!!
Ni aku uploadkan pulak dalam blog aku ni 2 testimoni terbaru dari Noriah dan Intan.
Noriah buat jubah dan Intan buat baju kurung. Masing² inf0rm kt aku cakap semua kawan² sekerja puji kain lawa dan sangat menarik.
Syukur alhamdulilah.
J0m yg lain kalau nak jenguk² koleksi kain cotton WanaOwen's boleh ke:
1) fb page: WanaOwen's
2) instagram: wanaowen
3) blogshop: http://wanaowen.blogspot
Sms/whatsapp 012-255 2600.
Have a nice day!!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...