Thursday, May 22, 2014

Alah Membeli, Menang Memakai.

Alah membeli menang memakai.
InsyaAllah akan puas hati dgn kualiti kain cotton yg WanaOwen's jual.





Memang nampak bezanya kalau letak kain cotton gred lain ngan kain cotton yang aku jual ni sebelah-sebelah.

Bila di comparekan, 1 yang obvious is kain cotton aku jual nampak menyerlah coraknya dan tebal sikit kain.

So tak payah la sangat ko nak letak lining ke apa bila tempah kat tailor.

Aku penah beli kain cotton harga RM20 sepasang kat Wakaf Che Yeh, Kota Bharu,Kelantan. Hantar pi tailor, memang dia suggest suh letak lining. Kalau tak,habis semua isi dalam badan ko nampak. Very the telus cahaya masuk.Hihihi..

Penyudahnya aku kena bayar harga upah yang lagi mahal dari harga kain pasal tentu-tentu kain nak buat lining tailor aku yg carikan dan dia dah sah-sah la letak harga lain pulak.

Sangat jadi pengajaran buat diri ku yang naif ketika itu.

+_+

Kesimpulannya, baik la alah membeli tapi menang memakai. 

Takde la rasa ralat mana pun.

=)


No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...