Monday, February 10, 2014

Wedding Syarina

Ni cerita dah lama.2 minggu lepas.Tadi pagi tengah drive baru teringat nak tulis dalam blog ni.

Aku g majlis kahwin Syarina kat Sungai Buloh. Tapi ni yang belah lelaki. Belah perempuan dah siap setel bulan 12 tahun lepas. Aku tak dapat nak g. Buatnya jauh nun kat Kelantan. So memang dah cakap ngan suami nak g yg belah lelaki. Dekat dan kebetulan tarikh yg di pilih jatuh pada cuti CNY. Memang mudah la nak g kan.

Me with Syarina

Perut aku tak nampak sangat dlm gambar ni. Walaupun kain baju kurung tu agak kelakar aku pakai. Jadi tergantung.Haha..Sebelum ni kalau pakai baju ni,elok je beralunnya,tapi since perut dah membulat, kain tu jadi tergantung bila pakai.

Aku dah kena cari baju mcm jubah atau dress labuh kot.Senang la ada baju nak pakai if ada event kenduri. Baju kurung aku sebelum ni banyak yang pattern kurung moden. Memang tak dapat la nak pakai dah kan.

Anyway..tahniah dan selamat menjalani kediupan baru SYarina.

=)

1 comment:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...