Friday, May 3, 2013

Testimonial Sabun VCo + Bird Nest



Ni antara testimonial yang aku dapat dari Page Beaumatch Asia. Pihak Beaumatch telah bagi secara random a few samples kepada orang luar dan some of them telah bagi feedback dengan memberi testimonial kesan selepas mereka guna  Sabun VCo + Bird Nest.



Thank you pada adik Mimie yg sudi menghantar gambar beliau kepada e-mail staff kami.Adik Mimie yang berumur 20 tahun telah menggunakan Sabun VCO + Bird Nest selama 3 minggu.Adik Mimie mempunyai masalah kulit muka yang berjerawat,berminyak,tona kulit tidak sekata dan kusam.Lihatlah sendiri perubahan kulit adik Mimie yang makin berseri-seri sehingga ramai jejaka yang terpikat.

"TQ kak ida..sbb kenalkan produk ni kat Mimie.Tak rugi Mimie try...semua orang dok tanya2 Mie, Mie pakai apa kulit Mie dah tak der jerawat dan kulit Mie makin cerah.Yang paling kelakar adik Mie tegur,kak Mie ni kat rumah pn nak pakai bedak.Hahaha...baguslah produk ni kak ida,muka Mie dah kurang berminyak tu yg orang ingat Mie pakai bedak.Mie ada jgk try pakai kt badan sbb masa tu ada ruam,yala skrg ni kan panas sgt,Mie kuat berpeluh.Tak sangka 3 hari je ruam tu hilang dan kulit Mie jadi halus sangat2."


Hi all..ini adalah salah seorang testimoni awal kami yang telah menghubungi staff Beaumatch Asia sebelum ni. Kak Shima yang berumur 43 tahun sangat berpuas hati dengan sabun VCO+Bird's Nest ini. Kulit mukanya yang mengendur semakin tegang kerana kolagen dari sarang burung. Ia bertindak sebagai anti-aging dan bonus untuk kulit wajah wanita. Masalah jerawat dan kulit berminyak anak perempuannya turut berkurangan. Yang penting mak cantik dan muda, anak pun kekal cantik hingga dicemburui rakan2 sekelas. Terima kasih kpd Kak Shima yg telah membeli secara borong dgn kami.

For info, before mass production kami dah release lebih dari 50 free samples since early February dan diedarkan secara random. Ini demi menjamin kesesuaian dan keberkesanan sabun pencuci wajah terhadap kulit org Asia. 


Ada seorang lagi testimoni awal kami iaitu adik Nurul sudi berkongsi gambar beliau.Nurul mempunyai masalah kulit kusam, berminyak, bintik-bintik hitam serta mempunyai jerawat-jerawat halus.Dia juga seorang yang sangat aktif, oleh sebab itu dia dah boring dgn masalah pigmentasi yang sering dialaminya.Dengan penggunaan Sabun VCO + Bird's Nest secara konsistent masalahnya beransur hilang.Adik Nurul lebih yakin dengan penampilan beliau kerana tiada lagi masalah kulit kusam malah lebih berseri-seri.Kini, dengan kandungan VCO yang terdapat dalam sabun ini yang bertindak sebagai SPF semulajadi dan mengurangkan lebihan minyak, dia tidak takut lagi pada panahan cahaya matahari. Dengan bahan-bahan rahsia yang terdapat di dalam sabun ini, jerawat-jerawat halusnya sudah hilang, malah kulitnya lebih halus dan cerah sekata. Kolagen dari Sarang Burung ini telah menegangkan kulitnya hari demi hari.

Ini adalah some of the testimonial yang di kongsikan oleh para pengguna Sabun VCo + Bird Nest kepada pihak Beaumatch Asia.

So sesiapa yang berminat nak beli sabun terhebat ini boleh dapatkan nya daripada saya.

Harga tengah promosi sekarang. Hanya RM42 sahaja untuk semenanjung dan RM47 untuk sabah dan sarawak. Free postage.

Dan tambahan,aku akan beri free gift untuk setiap pembelian sabun ni jika tempahan di buat bermula dari hari ni sampai 05/05/13 (Hari Ahad ni).So cecepat order dari aku.Hubungi 012-2552600.

=)

8 comments:

  1. even klu kulit sensitif,kering n mngelupas pn bole pkai ke?sbb sy ad eczema..so selama ni cuci muka gne ubat doktor..mahal la..tu yg igt nk cari bnde lain yg bole gnti n murah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba try dulu.lagipun dlm sabun ni guna kolagen sarang burung yg di akui tidak akan menimbulkan alahan pada kulit.kajian perubatan Cina di Beijing mendapati sarang burung layang-layang merupakan agen pemutihan kulit yang sangat berkesan serta tidak meninggalkan kesan alahan. Dari kajian sains, sarang burung layang-layang mengandungi 60% protein iaitu protein larut air & protein aktif. Kolagen dari sarang burung ini juga dikenali sebagai "Gen-Kecantikan" yang menjadi faktor perangsang mitogen iaitu membantu pertumbuhan sel epidermis (Epidermal growth factor or EGF).Masyarakat Cina juga percaya serta bersetuju bahawa sarang burung adalah pemangkin pertumbuhan sel dan kulit. Dengan itu, penggunaan sarang burung secara berterusan akan mencantikkan permukaan kulit kita.

      Delete
    2. kalau nak cuba tester pun boleh.saya jual tester rm10 siap pos.

      Delete
  2. Sy nak cuba yg tester bole. Nak buat pmbyaran di mana?

    ReplyDelete
  3. sy pkai da nk 3mggu...jrwat nek besa2...npe...?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. proses pada setiap kulit muka setiap org berbeza.ada lambat atau cepat.kalau cik rasa jerawat yang tumbuh adalah teruk,kalau nak stop pakai dulu pun boleh.nak teruskan pun x pe.tengok kulit bereaksi mcm mana pulak.

      Delete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...