Tuesday, May 7, 2013

Apa Yang Anda Perlu tahu Tentang Sabun VCo + Bird Nest


Sabun VCO+Bird's Nest merupakan sabun pencuci muka PERTAMA di Malaysia yang menggabungkan antara Minyak Kelapa Dara (VCO) dan Sarang Burung Layang-layang. Kami merupakan perintis pertama yang menghasilkan sabun gabungan bahan seperti VCO, Vitamin C dan juga Bird's Nest. Ramai pengguna kami yang amat berpuas hati dengan sabun ini kerana ia memberi kelembapan dan kehalusan kulit yang luar biasa setelah 2 hari penggunaan sahaja. Ada di antara mereka pada mulanya membeli satu sahaja dan kini berdaftar sebagai pengedar kami. 

Tahukah anda kajian perubatan Cina di Beijing mendapati sarang burung layang-layang merupakan agen pemutihan kulit yang sangat berkesan serta tidak meninggalkan kesan alahan. Dari kajian sains, sarang burung layang-layang mengandungi 60% protein iaitu protein larut air & protein aktif. Kolagen dari sarang burung ini juga dikenali sebagai "Gen-Kecantikan" yang menjadi faktor perangsang mitogen iaitu membantu pertumbuhan sel epidermis (Epidermal growth factor or EGF).Masyarakat Cina juga percaya serta bersetuju bahawa sarang burung adalah pemangkin pertumbuhan sel dan kulit. Dengan itu, penggunaan sarang burung secara berterusan akan mencantikkan permukaan kulit kita. 

Fakta yang anda perlu tahu ialah penghasilan kalogen akan berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Dan selepas usia 45-50 tahun, badan kita kehilangan hampir separuh daripada kalogen yang ada. Oleh itu, semakin tua, semakin kita kekurangan kalogen. Inilah antara faktor kedutan kulit, kulit menjadi kusam dan tak bermaya. Formulasi sabun ini, mampu memberi keanjalan kepada kulit, meremajakan semula kulit,melicinkan dan memutihkan kulit. 

Sentuh pipi anda sekarang, bandingkan keanjalan kulit muka anda dari 5 atau 10 tahun yang lepas. Mulakan hari ini dengan membeli Sabun VCO + Bird's di bawah jenama Beaumatch Asia. Kami ada penyelesaiannya kerana dengan sabun ini ia dapat memberi manfaat seperti:

1. Mengurangkan garis-garis halus
2. Bertindak sebagai anti-aging
3. Meremajakan kulit serta melembutkan kulit
4. Menganjal serta menegangkan kulit wajah
5. Menyerikan kulit wajah
6. Bertindak sebagai agen pemutihan terhadap kulit
7. Melicin serta menghaluskan kulit




Harga untuk semenanjung rm42. Untuk sabah/sarawak rm47.Free Postage.

Berminat untuk tempah boleh SMS/Line 012-2552600.

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...