Monday, May 13, 2013

As Beauty Facial Treatment




Terdiri dari 3 item iaitu;
1. As Beauty Soap, yang bertindak membantu meningkatkan metabolisme kulit dengan penjanaan sel-sel baru, seterusnya merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus serta meningkatkan keregangan kulit agar sentiasa kelihatan muda serta membantu dalam mengekalkan kelembapan semulajadi kulit.
2. Night Cream, bertindak dengan bantuan Vitamin E merawat muka dengan menghilangkan jerawat, jeragat dan bekas jerawat serta mengecilkan pori-pori kulit.
3. Day Cream, bertindak melindungi kulit dari cahaya UV juga sesuai sebagai alas bedak.

Testimoni :

Aida Wati

Sebelum saya menggunakan produk As Beauty, kulit wajah saya berjerawat teruk, berminyak, kusam, berparut jerawat dan warna kulit tidak sekata. 
Nampak lebih tua dari usia sebenar. Wajah saya gelap dan tidak berseri kerana selalu terdedah pada sinaran matahari.
Saya telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berhasil sehinggalah saya menggunakan produk As Beauty ini, kulit wajah saya kembali berseri, jerawat dan parut jerawat telah hilang. 
Saya yakin dengan As Beauty.Terima kasih As Beauty.


Aina Mardiya Kamaruddin

Saya Aina Mardiya sangat berpuas hati menggunakan produk AS Beauty. Dengan usia remaja saya,kulit wajah sering terdedah dengan persekitaran cuaca dan keadaan hormon yang tidak menentu.. Saya baru mengguna kan As Beauty 2 bulan..sebelum menggunakan As Beauty..saya mengalami keadaan kulit wajah yang sangat tidak sekata..kulit kusam, juga parut jerawat..dan lingkaran hitam bawah mata yang agak ketara..selepas mengguna kan As Beauty..kulit wajah saya semakin cerah, lingkaran hitam bawah mata yang semakin hari semakin menghilang..dan keadaan kulit saya menjadi sekata.. garis-garis halus di wajah sudah tiada.. Saya dapat merasakan kulit wajah saya semakin sihat dan bersih..hari demi hari. Kini tak pakai bedak pun dah ok..kalau saya pakai bedak pun hanya bedak loose..sesuai dengan umur saya. Kini saya berani menyarankan produk AS Beauty kepada teman-teman saya di semenanjung sabah serawak ......terima kasih AS Beauty kerana mengembalikan keyakinan diri saya..


Azira Ahamad

Saya Azira Ahamad AS Beauty sememangnya berkesan! saya dulu pengguna produk antarabangsa tapi semua tak berkesan! Dengan AS Beauty memang berkesan..tiada ragu. Sekarang tak payah nak gie facial setiap 2 mnggu..Bila tengok iklan kat tv pasal pencerahan kulit,hilangkn parut,hilangkn jerawat dalam 2 masa minggu rasa cam semua itu penipuan je,tactic perniagaan..tapi tidak dengan AS Beauty..memang x tipu! Hampir sebulan penggunaan,memang leh nmpak kesan! hampir 70% muke saya pulih..Saya bekerja yang sentiasa berjumpa dengan pelanggan, masa muka saya banyak parut dan jerawat,dia tegur saya "eh! muke kenapa? chicken pop ke?" Selang beberapa minggu,"eeeee...cantik nyer muke sekarang,ayu!" Kembang kejab idung ni..Dan yang paling saya bersyukur, muka saya pulih sebelum hari bahagia saya..syukur Alhamdulillah...saya menemui produk yang tepat dan original..big thanks to kak ana n my best friend faridah...Tiada ragu!mmg berkesan!Ramai lagi kat sana yang masih mencari produk yang sesuai selepas berabis duit cam saya dulu...baik saya sebarkan sekarang..Kini sy telah mengandung, syukur Alhamdulillah dan saya masih terus menggunakan produk ini dan tidak memberi sebarang kesan sampingan..mengandung tapi masih tetap berseri n cantik! Yang lebih menyeronokkan, adik, kakak n ibu saya telah pun menggunakannya..wahhh satu keluarga cerah berseri.....secara tidak lansung boleh wat pendapatan sampingan..

Harga : RM120 (Free Postage untuk Semenanjung)
                         RM5 Postage untuk Sabah/Sarawak

dan yang paling best.... untuk setiap pembelian set H2 As Beauty Treatment ini,akan dapat free girt iaitu

1) 1 helai t shirt muslimah bernilai RM50 ( Boleh pilih size M, L atau XL )
atau :
2) Beberapa helai pakaian kanak -kanak bernilai RM50 ( Boleh pilih size untuk umur 0-1 tahun, 1-2 tahun, 2-3 tahun atau 3 – 4 tahun )
**** Free Gift ini adalah pemberian percuma dan tidak boleh ditukar.

So cepat-cepat contact saya di 012-2552600 untuk tempahan As Beauty Treatment!!!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...