Friday, May 17, 2013

Info Tambahan Tentang Sabun VCo + Bird Nest




Sudahkah anda mendapatkan Sabun VCO+Bird's Nest dari authorised dealer/stockist kami?Jika belum dapatkan segera untuk memperolehi kulit muka yang halus,licin, lembab, tak berminyak, kulit muka yang anjal, cerah dan berseri.Sabun ini diformulasi dari bahan-bahan terpilih seperti Minyak Kelapa Dara (VCO), Sarang Burung Layang-layang (Bird's Nest), Vitamin C serta beberapa herba rahsia lain khas untuk masalah kulit wajah.

Sabun ini SELAMAT digunakan tanpa kesan sampingan, HALAL dari JAKIM, mendapat kelulusan KKM, dikilangkan di kilang yang bertaraf GMP juga sesuai untuk semua jenis kulit. Besides that, lelaki dan perempuan juga boleh menggunakannya.

And today, kami nak story lebih sikit pasal Minyak Kelapa Dara atau Virgin Coconut Oil (VCO). Tahukah anda kenapa ia dipanggil Minyak Kelapa DARA? Adakah ia dihasilkan dari kelapa muda? Jom ketahui lebih details mengapa ia dipanggil Minyak Kelapa Dara dan bagaimana ia dihasilkan.Ya...kelapa memang harganya murah sahaja tetapi teknologi yang digunakan untuk menghasilkan minyak yang asli/PURE itu yang menjadikan ia mahal, berharga, berkhasiat dan bermanfaat
.

For info,Minyak Kelapa Dara dihasilkan melalui kaedah bioteknologi dimana ia dihasilkan daripada hampir 100% kelapa. Ia tidak dimasak, tidak melalui proses penyulingan secara kimia untuk menjernihkannya.Minyak Kelapa Dara adalah minyak kelapa yang segar, dan tidak ditukar kandungannya. Ia bukan diproses dari kelapa kering atau penapisan secara komersial, juga tidak melalui proses pemutihan dan penghilangan bau. Sebaliknya, ia adalah semulajadi, organik dan diproses tanpa penggunaan haba atau kimia. Dari sebiji kelapa then, diproses untuk keluarkan minyak tanpa penggunaan sebarang haba.Yes..ini yang dapat mengekalkan struktur asal dalamannya yang asli serta banyak memberi manfaat terhadap kulit kita.

Sumber dari Beaumatch

Ha....banyak kan manfaat guna sabun ni?

Cepat-cepat order dari saya selagi masih di jual pada harga promosi!

012-2552600

1 comment:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...