Wednesday, January 23, 2013

Planet Popcorn

Meh nak promote kat korang satu brand popcorn yang mcm hebat ni.
 
Kenapa tetiba aku rajin nak promote?
 
Pasal everytime aku lalu depan kiosk popcorn ni kat Sunway Pyramid,mesti diorang akan bagi aku rasa 2,3 butir popcorn.
 
So aku pun rasa mcm ok la..boleh la tolong untuk promotekan.
 
Pernah dengar Planet Popcorn?


Satu brand yang dedicated menjual berbagai perisa popcorn. Yang aku sangat teruja ngan popcorn ni ialah, butir-butir popcorn nya adalah besar. Tak percaya?


Tengok tu butirannya..besar kan? Rangupp!
 
Dan ada berbagai-bagai perisa.
 
Korang boleh la try beli kat mana-mana kiosk Planet Popcorn. Yang aku tahu,kat Sunway Pyramid dan MidValley ada kiosknya.
 
Cuba jgn tak cuba tau!
 
=)

2 comments:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...