Thursday, August 18, 2011

Tutti Fruitti

sejak2 bulan pose ni..entry aku tak abis2 pasal makanan...
memang cravingness for food sangat hebat ke ape...
emmm..

so untuk kali ni..meh nak cite sikit pasal Tutti Fruitti...
malam tadi lalu depan Tutti Fruitti kat SS2..
tetibe trus aku ngidam nak makan..
ajak Adam singgah jap kat situ...
walaupun hari sejuk pasal hujan..
tapi the idea of eating FROZEN yogurt so inviting..
maka nye mari mengenepikan faktor betapa sejuknye suhu badan yang bakal aku dapat nanti..

aku memang first time masuk kedai ni..
ala2 jakun tak gak..
pasalnye just baca je la kan instruction nye..
memang terliur habiss tengok selection of flavour yang ada..
tapi aku tak nak spoilkan selera aku ngan makan flavour yang aku kurang pasti adalah sedap..
maka the best choice were chocolate and vanilla flavour..
mengambil jalan selamat aku di itu..hehe..

pastu waktu pilih topping adalah paling aku suke..
banyak gile benda yang nak di pilih..
ada strawberri,longan,laici,ceri,nata de coco,mangga..
ada cereal bagai2..
ada kacang bagai..
ada Hershey chocolate topping bagai..
aduhhh..
last2 waktu bayar,,aku telan liur sendiri2..

takde la amik banyak pun,,sekali rega..amik ko..
rm15..
aku macam ok...
layankan aje..pasalnye tak kan tak nak bayar lak kan..huhu..
10g = rm0.53..
bayangkan la 100 g adalah banyak mane je...
so untuk yang aku amik tak banyak tu..
ada dalam lebih kurang 300 g la gamaknye..

hmmmm...

ni la ape yang aku makan malam tadi...ni pun dah halfway makan..tak nampak ape pun dah..hehe



tapi ape pun..memang best pun tutti fruitti ni..
aku suke bab deko kedai ni..
putih je kaler2 nye..
mendamaikan...

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...