Thursday, August 4, 2011

Hari Keempat Ramadhan

Assalammualaikum semua...che wahhh.....tetibe jadi sopan gitu kan hari ni..
so camne korang nye bulan pose so far??..
aku Alhamdulillaj..masih kuat dan sihat untuk meneruskan ibadat ini..
Syukran kepada Yang MaHa Esa kerana memberikan kesempatan ini..

Untuk beberapa hari yang pertama ni,,,almost everyday aku adalah bukak pose kat luar..
kali ni,,,,bazar ramadhan kat Kelana Jaya menjadi pilihan..
dah siap2 beli,pastu tunggu waktu berbuka kat kedai..
Thanks to Adam kerana sudi temankan aku berbuka pose..(tapi rasenye aku yang temankan dia berbuka pose...)..
Tak sempat lagi nak berbuka pose kat umah..hehe,....

InsyaAllah,,hari ni plan nak bukak pose kat umah kot...
tengok la dulu camne nanti..
kite tengok plan nye nanti camne ye..

Tapi bagi aku,,berbuka kat mane2 pun same je...
As long as kita dapat jayakan ibadat ini denganpenuh  keikhlasan dan sempurna...

Untuk hujung minggu ni,InsyaAllah aku plan nak balik Bentong...
dah siap apply cuti lagi untuk hari Sabtu ni..
semangat...padahal nye malas nak keje..hehe.,..

and of course,,memang tak sabar la kan...
menghitung hari je ni..

So untuk korang2 sume..sesama le kita mengharungi bulan pose tahun ni ye...

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...