Monday, August 15, 2011

Hari Ketiga Belas Ramadhan

wah..cepat sungguh rase nye masa berlalu...
sedar tak sedar dah separuh bulan Ramadhan kita tempuhi..

untuk hujung minggu yang baru je berlalu...
aku tak balik Bentong..
duduk kat KL je...
hari Sabtu tak g keje...amik cuti pasal kengkonon nak g servis keta ijau dan shopping di Jalan TAR..
cerita pasal servis keta tak mau fikir..dan tak mau cerita...
pasal SAKIT HATI..tapi aku kene fikir positif..mungkin rezeki akuu akan ada di tempat len..so abaikan je cerita servis kereta..

then petang after servis kereta..aku heret Adam ke Jalan TAR...
dah janji kan nak temankan aku ke situ..so nak tak nak..dia kene follow la aku..hehe..
tapi hari hujan la pulak...stuck jap dalam SOGO..
nak shopping kat SOGO sangat tak lalu...
bukan tak lalu pasal SOGO bukan standard aku,,,tapi pasal orang ramai gile yang amat..trus jadi macam nak termuntah dan muak gile2...
so kitorang just jalan2 tengok kegilaan mereka tarik2 dan pilih2 baju je..
nak same memilih...tidak la...

bile hujan teduh skit,,,gerak g Jalan TAR jap...
mission of the day : nak cari tudung raya aku + mama dan samping abah + Kimai..
alhamdulillah..jumpe ape yang di cari dan paling penting within budget..
untung gak bawak org yang ramah mulut dan ramai org kenal nih...
senang aku nak dapat rega special skit...hehe...

dek kerana hujan tu..membuatkan aku rase nak sangat makan berbuka petang tu makan benda cam sup2 panas gituuu...
so Adam cadangkan moh makan Ani Sup Utara di Kelana Jaya..
aku layankan aje...asalkan menu utama sup2..
plus lagipun dia yang bawak keta..wajib la aku tak nak banyak membantah kan..
hehe....

tapi rupe2 nye yang branch KJ dah tutup...so kami g yang branch Taman Medan nye...
siap2 booking meja,,jalan2 jap kat bazar Taman Medan..
ok la bazarnye...tapi same je cam tempat len..
kebanyakkan offer juadah yang almost the same with the other bazar..
so kitorang tak beli ape pun.,..menjamu mata je...

ngam2 nak bukak pose...gerak semula g Ani Sup Utara...
nak tengok menu nye...?



aku makan combo set sup daging + nasi putih + air tembikai + dadih...
Adam amik sup tulang + nasi putih + air bandung cincau..
oleh kerana cuaca di luar sangat sejuk kerana hari hujan..
maka nye hidangan sup tu memang sangat inviting ...
makan tak angkat muka okkk....
licin...hingga menjilat jari..
hehe...
puas hati la...

so tu la ceritanye bukak pose aku hari tu..
sekiann...


=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...