Showing posts with label nuffnang. Show all posts
Showing posts with label nuffnang. Show all posts

Monday, April 14, 2014

Ada Jugak Lekatnya...


Hihihi..lekat jugak la sesikit..

Daripada takde kan..

Lama-lama mesti naik lagi jumlah terkumpul.

Terima kasih pada yang sudi singgah blog ni.

=)

Monday, December 23, 2013

Melekat Lagi CPUV


Alhamdulillah..satu lagi CPUV melekat kat blog Me And You.hihihihi..

Tabungan untuk bakal baby nak lahir ni..InsyaAllah.

=)

Wednesday, November 20, 2013

First Time Dapat CPUV


Hehehehe..orang lain dah berpuluh CPUV dapat.Aku ni ha baru first time dapat. Saje je tadi nak usha Nuffnang,tengok-tengok 'eh,,,,ada lekat 1 CPUV la..'.

Sebelum ni agak merajuk jugak la dengan Nuffnang..tak penah nya la nak pandang blog aku ni kan.=p

Tapi ada lekat 1 ni..alhamdulillah.

Lepas ni lekat la banyak-banyak ye.=)

Thursday, December 13, 2012

Segannn Nak Tunjuk...

Segannn nak tunjuk tapi tetap nak tunjuk jugak..



Hehehehe...dah naik jadi seringgit.

Lepas la kalo nak belanja korang semua makan gula-gula.

Tu pun tah dapat berapa bijik je pun.

Tapi CPUV tak pernah dapat lagi.

Padahal dah beria hantar tiket. Tapi tiket nya tak pernah nak sampai ke NUffnang. Asyik ada error je time nak proceed.

SO aku pun naik malas nak teruskan usaha.

=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...