Saturday, November 23, 2013

Lagu Yang Layak Masuk Final AJL28

Memang setiap tahun tak akan miss tengok semi final dan final Juara Lagu. Malam tadi berlangsungnya semi final terakhir untuk menentukan lagu mana yang layak untuk masuk Anugerah Juara Lagu 28.

Kat bawah ni senarai lagu yang bertuah tersebut :

1) Penglipurlara oleh Hazama and The Penglipurlara
2) Tanda Tanya  oleh Azlan and The Typewriter
3) Aku Pelat oleh Salam Muzik
4) Kau Yang Terindah oleh Alyah
5) Sahabat oleh Najwa Latiff dan Sleeq
6) Ikut Rentakku oleh Jaclyn Victor
7) Hanya Aku oleh HyperAct
8) In Love With You oleh Noh Hujan dan Aizat Amdan
9) Kalau Aku Kaya oleh Awi Rafael dan Altimet
10) Bahagiamu Deritaku oleh Hafiz
11) Takkan Terpisah oleh Black
12) Bosan oleh Stacy

Kalau tengokkan pada senarai kat atas tu,aku macam happy sangat pasal semua pun lagu yang aku suka dengar. So takde la sakit hati bila ada lagu yang aku tak suka dan jadi juara kan. Hihihi...

Aku tak reti nak ramal siapa yang bakal menang nanti pasal semua pun macam sangat otai di pentas AJL.

Kita tunggu dan saksikan je la nanti ye.

=)

5 comments:

  1. Replies
    1. tapi tahun ni mesti dia akan compete vokal terbaik dengan jaclyn victor n black.=)

      Delete
  2. Haprak!!!Ko lupa satu lagi orang....ALyah!!!!!!!
    Turut juga,Hazama dn Azlan Typewriter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan memang dah ada ke kat senarai tu semua lagu yg encik mention tu?hazama on top of the list lagi.tak nampak ke?

      Delete
    2. Untuk Vokal Terbaik deyyy!!!

      Delete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...