Showing posts with label work. Show all posts
Showing posts with label work. Show all posts

Thursday, November 21, 2013

Dah Kemas Sikit Meja


Tetiba datang angin rajin nak kemas meja. Kalau tak,berlonggok-longgok barang atas meja. Aku pun naik tak faham dari mana semua barang tu datang. Ni pun entah la berapa lama clearnya meja tuuuu..

Kita tengok 2,3 hari nanti..ada je benda nak datang menyinggahkan diri atas meja ni. Tahu-tahu dah berlonggok-longgok semulaaaaa...

Rasa organised sikit hidup bila tengok meja clear.Sekejap je ni...hihihihi...

Tuesday, August 14, 2012

Selesai dah satu...

Alhamdulillah...selesai dah cust0mer audit kat kilang tempat aku bekerja.

Dek kerana busy nak prepare untok audit ni,segala macam bentok aktiviti kat alam maya time waktu kerja sangat la di abaikan. Seriously apa pun tak sempat. Mujur yang nak datang audit tu inf0rm aku sebulan awal,so nyempat la nak fix mana² yang patot.

Agak bertungkus-lumus jugak la nak settlekan semua benda. Mujur ada staff² yang rajin nak t0l0ng aku. Kalau tak,memang tak menang tangan aku.

Di sebabkan audit ni jugak la,aku jadi terkujat sikit nak fikir lelebih pasal raya. Pasal this audit was scheduled 0n 15hb august (lagi 4 hari nak raya) tapi alhamdulillah di awalkan sehari.

So cepat² settlekan semua and just waiting for them,the auditors, to arrive.

All was g0ing well eventhough it had flaw here and there but if 100% sm0oth,tak betol jugak tau.

At exactly 5 pm 14hb august,i am very happy because all the ag0nizati0n finished!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...