Wednesday, October 14, 2015

Bagaikan Menunggu Bulan Jatuh Ke Riba

Ramai yg bagi alasan nak tunggu dulu harga emas turun baru nak start saving.


Tapi mengikut trend, harga emas kebelakangan ni,harga makin naik.

Kesudahannya tetap la menunggu mcm menunggu bulan jatuh ke riba.

Kalau la dari start bagi alasan sampai ke masa sekarang tu dah 5 bulan menunggu, kalau di teruskan niat membeli 1 bulan 1g emas,mesti dah ada 5g emas di tangan.

A fruitful waiting. Ok la jugak kan.

Daripada duk tungg├╣ tapi takde acti0n.

Rugi dah kat situ.

Fikir-fikirkan.

Whatsapp 0122552600.

emas by wanaowen

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...