Monday, May 21, 2012

Family Meeting

Since cousin akunak kawin bulan 9 ni dan in my family..dia lah sepupu pertama yg kawin walaupun aku adalah sepupu sulung tapi dia macam ala2 melangkah aku.tapi aku mcm layankan aje.Jodoh dia sampai dulu..nak buat camna kan.Aku senyumkan ake.

So semalam ada buat small family meeting nak bincangkan preparation untuk majlis kawin dia nanti which is on 3rd Syawal at Terengganu n at our side on 1st September.Oleh kerana nak ngantar dia kawin jauh bebenar sampai ke Terengganu,sebab tu kene plan bebetul.Kalo setakat sedaerah dalam Pahang ni,takde hal la.Ape2 barang tertinggal boleh di pusing2 kan balik,tapi kalo dah jauh2 ni..payah la jugak kan.

On 1st Spetember nye event pun kene plan bebetul.Since family makcik aku nih anak2 nye semua nye lelaki,so makcik aku macam x de helper dari anak2 perempuan.So aku kene la assist gak mak cik aku nih.Dia pun mcm gundah gulana jugak la kot.1st time nak wat majlis kawin anak.Walaupun just majlis nyambut menantu,tapi preparation kene la meletupppp gak kan.

So far,aku dag survey a few things.Aku ingat nak sponsor goodies bag.Pasal ada jumpe satu blog yg boleh wat custom made benda2 ni.Kebetulan tuan punya blog adalah collegue my friends :Syarina n Nur.So yakin la nak tempah kan.Tapi kene mintak pandangan mereka yg lain jugak nanti.

Masa dh suntuk.Kalo boleh dalam bulan puasa benda2 yg perlu di survey secara on foot dah kene settle kan before puasa.Kot tak,x larat nak berjalan.Tapi tu la,sempat ke x tak tau la.Takut drag jugak ke Ramadhan.

But anyway,kinda experience jugak to me.Nanti aku nak kawin,at least dh ada idea sesikit kan what to do.

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...