Wednesday, August 1, 2012

Getah Rambut Baru

very the girlish kan tajuk. Dan topik macam ni pun nak cerita. But it's interesting ape. Part of girl's daily life mesti involved this thing.

Aku dulu² suka pakai yang jenis getah semata tu. N0t to0 fancy. Asal boleh ikat je rambut ni.

Tapi yang jenis tu selalu putus. Dapat la pulak time tu aku ✘ bawak spare,memang meraba la aku duk fikir macam mane nak ikat kan rambut aku tu. Kalau tak ikat,tolak je masuk serkup rambut,very the tak kemas. Sangat tak selesa.

N0t until i try yang this 0ne.

yang macam wayar penyambung telef0n ni.hehehe.

yang ni k0nfirm tak putus. Grip pun ok. Tak beri tekanan sangat kat rambut aku. Just nice. Harga pun murah dan banyak pilihan warna yang menarik.

Suka sangat. Korang pun mesti yg ni jugak kan? Ke suka pakai yang jenis getah ikat rambut yang lain?

=)


No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...